Monday 7 July 2014

Adik City Oh Abang Wira...

Adik City ari ni telah di 'service' kembali setalah kali terakhir di lakukan pada bulan Mei yang lepas..usia Adik City baru je setahun 2 bulan tapi 'milage' dah cecah 50k..huhu...dah nak raya ni Adik City kena lar di 'upgarde' supaya cuti panjang ni tak lar sukar nak berjalan jauh...tp itu lah hakikat...Adik City aku ni sentiasa berjalan jauh...nak dikatakan stp minggu dalam lingkungan 1000 km dia bergerak..mn tak nyer kalu hampir stp bulan kena service...tapi untuk kesenangan juga kan...

Ni lain pulak citer Si Wira aku yang satu..dikatakan akan di service juga ari ni..harap2 akan di diberikan minyak baru bagi Si Abang Wira aku yang dah lama berjasa untuk aku dan seluruh kehidupan ku ini..umur nye pun dah masuk 8 tahun 4 bulan...Abang Wira aku ni lar yang aku paling sayang sekali masa tu...dah jauh dia berjalan..dari Bukit Kayu Hitam sampai ke Johor Baharu...ke Kemaman pun dah sampai...banyak betul jasa nye pada aku...

Di sini ingin ku abadi kan kedua2 kesayangan ku...

 ABANG WIRA & ADIK CITY
(8411)

No comments:

Post a Comment